loading...
شهریار
شهریار بازدید : 351 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (3)

035f8eb44051840c781606afc803fbf5-425

خدایا!گفتم:خسته ام.

گفتی:لا تقنطوا من رحمه الله…از رحمت خدا نا امید نشوید

(سوره زمر ، آیه۵۳)

گفتم:کسی نمیدونه تو دلم چی میگذره.

گفتی:ان الله بین المر…خدا حایل است میان انسان و قلبش

(سوره انفال،آیه۲۶)

گفتم:کسی رو ندارم.

گفتی:نحن أقرب الیه من الورید...ما از رگ گردن به شما نزدیکتریم

(سوره ق،آیه ۱۶)

گفتم:ولی انگار اصلا منو فراموش کردی.

گفتی: فاذکرونی،اذکرکم…منو یاد کنیدتا به یاد شماباشم

(بقره،۱۵۲)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب در تاریخ 1393/01/30 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

زهرا كه عنایتش به دنیا برسد
باشد كه به فریاد دل ما، برسد
یا رب سببى ساز كه در روز حساب
پرونده ما به دست زهرا برسد

میلاد حضرت زهرا(س) مبارک
پاسخ : سلام
خیلی ممنون.
میلاد مادر برشما هم مبارک باشد.

این نظر توسط مرکز سایت در تاریخ 1393/01/25 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام
وب بسیار عالی دارید.
اگه مایل به تبادل لینک با ما هستید.
ابتدا لینک ما را به
عنوان:مرکز سایت
و آدرس
www.msait.ir
لینک کنید و بعد
به سایت ما بیاید و از تبادل لینک هوشمند آن استفاده کنید.
تا شما هم در لینک دوستان ما قرار بگیرید.
بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم
با سپاس
گروه اینترنتی مرکز سایت
پاسخ : سلام
ممنون ازبچه های مرکز.

این نظر توسط سرباز گمنام در تاریخ 1393/01/24 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب بود.
(قضیه ی حرف حق جواب نداره است)
پاسخ : سلام
ان شاءالله که همینطور بوده باشه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هدف حقیر از ساخت این سایت فقط و فقط ایجاد مکانی برای تجدید قوا و تیمارکردن رفقایی است که قصد جنگ نرم دارند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 2,766
  • بازدید کلی : 38,317