loading...
شهریار
شهریار بازدید : 281 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (2)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ايران سراي من است در تاریخ 1393/01/18 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

سلام اميدوارم كه در ادامه راه موفق باشيدشکلک
پاسخ : سلام
ان شاءالله

این نظر توسط سایت علمی رایانت در تاریخ 1393/01/17 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

باسلام
دوست عزیز سایت شما بسیار جذاب است،من هر روز به سایت شما سر میزنم و از پست های شما بازدید میکنم و لذت می برم!
بنده هم سایتی طراح کردم،منتظر بازدید شما از سایتم هستم!
برخی از امکاناتش:

- ارسال اس ام اس کاملا رایگان برای اعضا بدون کسر امتیاز

- تنها سایت ارائه دهنده آدرس آی پی

- قرعه کشی ها

- تبادل لینک با تمامی سایت ها

- ثبت بنر ها و تبلیغات کاربران سایت بدون هزینه

- و...

سایت من:
www.Rayanet.tk
اگه دوست داشتی عضو شو چون فقط 100 کاربر اول سایت توی قرعه کشی شرکت داده میشن.
همچنین با ارسال هر خبرنامه برای اعضا یک شارژ همراه اول هم ارسال می شود.
اگه دوست داشتی هم تبادل لینک کنیم.
موفق باشی دوست من
خدانگهدارشکلک
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی
پاسخ : سلام
ان شاءالله


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هدف حقیر از ساخت این سایت فقط و فقط ایجاد مکانی برای تجدید قوا و تیمارکردن رفقایی است که قصد جنگ نرم دارند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 2,755
  • بازدید کلی : 38,306