loading...
شهریار
شهریار بازدید : 104 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سلام آقای خوبم

همه میگن وضع جامعه خرابه. دانشگاه اسلامی نیست .خیابونا اسلامی نیست .رفتار مردم اسلامی نیست.....

همش یادگرفتیم...

ازدیگران گله کنیم ولی آقاجون من اسلامی نیستم من مسلمون نیستم من شیعه نیستم اگر من درست بشه همه چیز درست میشه .مشکل منم.این همه مشکل راگردن دیگران ودیگر چیزها انداختیم وشما نیامدید .به این نتیجه رسیدیم که مشکل ازمن هست.

آقاجون میشه مارو هم امام زمانی کنی ؟مگر جدشما ابی عبدالله  زهیربن قین را نبرد داخل خیمه ی خودش وحسینیش کرد.آقاجون شما نگاهی به ماکنید دستی بردل ما بکشید .مارابه حال خودمان رها نکنید به ما امیدی نیست .آقا جان شما یک یاعلی بگید شایدمن هم آدم شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هدف حقیر از ساخت این سایت فقط و فقط ایجاد مکانی برای تجدید قوا و تیمارکردن رفقایی است که قصد جنگ نرم دارند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 2,773
  • بازدید کلی : 38,324